8e april 2010

God morgon


Vaknade upp med halsont idag, det var bara en tidsfråga innan den skulle komma då jag har varit lite förkyld en längre tid och känt av halsen. Men men mår inte dåligt för det. Har redan varit iväg på lite ärenden, jag cyklade i det här härliga vädret, hur skönt som helst. Solen du får mer än gärna stanna nu!



Jag har varit på utredning en längre tid för att kolla min hjärnfunktion efter min hjärnblödning när jag var liten och fick veta resultaten igår. Jag blev INTE förvånad över att jag hade jättebra på det logiska tänkandet. Gjorde bl.a mensatest och där klarade jag t.o.m det svåraste och jag fick långt över medel på det :D kanske man ska söka till mensa då ? Haha. Nä men jag har alltid varit bra på sånt men det var ändå kul att få det svart på vitt. Sen gick det dåligt på andra saker som tyder på att jag haft en hjärnblödning på vänster sida, hjärnhalvorna är bra på olika saker. Får veta resten av resultaten på måndag så det ska bli intressant. Riktigt spännande tester som jag saknar lite. Sen hade jag över medel på allmänbildning så man är inte "korkad". Ibland spelar jag "korkad" för att vara rolig, skoja till det lite, men jag är smartare än vad ni tror. Nog med skrytandet nu. Ha Ha!!!


Nu ska här städas, skuras och tvättas, sen vill jag nog ut i solen, måste passa på.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag gillar ditt hår! :D Riktigt fint!!

2010-04-08 @ 11:16:05
URL: http://theeasyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0