24 april 2010

 

Har haft en mysig lördag. Började med att jag var uppe med tuppen och fixade och donade hemma. Sen träffade vi älsklings kompisar, åkte och köpte middag. Min brorsa ringde och frågade om han fick sova över här, så jag har just nu hela lägenheten full med grabbar. Älskling överaskade mig i morse med att ta hit lilla Mexx från mina päron så han är också här. Sötnosen! Har varit på långprommis i solen och så. Katterna blev också glada av att se honom.

 

Vi har grillat idag, jag och bror åt lax och dom andra kött, riktig lyckad middag med andra ord. Ska snart se Wallander tänkte jag. Men innan dess tänkte jag ta Mexx på en lång kvällsrunda i solen.. Mysigt! Har ni lika fint väder ni med ? här i Sthlm skiner solen än. Blev dock inget pressande i solen som jag hade tänkt mig, men imorgon så, om vädret tillåter.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0