17e april 2010

God morgon


Har kollat på blocket efter ett piano, är så sugen på att köpa ett, har alltid varit en dröm. Finns billiga pianon, trodde att de skulle vara dyrare än vad de är. Undra vad grannarna skulle tycka om jag köpte det? varför skulle man inte få det liksom. Kanske köper ett piano till mig själv när jag fyller år :) He he! Älskar piano cover på låtar. Just nu lyssnar jag på Cheryl Cole piano cover


Idag ska vi åka till granngården och plantagen bl.a för att kolla på växter och blommor till våran uteplats. Har en bild på hur jag vill ha det och jag hoppas jag hittar det jag behöver. Som jag skrev förut är jag sugen på att köpa ett japanskt körsbärsträd, vet inte om det går? Färgerna jag tänkte använda på blommor och växter är rosa och lila, det får älskling stå ut med. Synd att det inte fanns lila körsbärsträd, det skulle vara ballt, då skulle jag helt klart bara köra på en lila stil. Fin fint!  Syrener är också härliga och doftar underbart! desutom finns dom i lila :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0