14e april 2010

God morgon


Gick upp halv sju imorse så jag har hunnit med en hel del. Blev lite ändrade planer dock på morgonen. Ska snart iväg och träffa Sandra, hon fyller år imorgon så vi tjejer ska fira henne idag. Ska bli kul :D Har laddat båda kamerorna så det blir en hel del fotandes, lägger kanske upp en film imorgon också ;) Länge sedan jag gjorde en videoblogg, får skärpa mig med det!


Ska precis gå in på smhi och kolla hur varmt det ska bli idag så att jag vet om jag ska ta kavajen eller en tjockare koftjacka. Tio grader som varmast och SOOOOL :D, hmm. Får sätta på mig en kofta under kavajen och sedan tjocka halsduken så klarar jag mig nog, är rätt så frusen av mig så. Så idag blir det att spendera hela dagen med bästa vänner, tjejmiddag, skratt och skvaller m.m.





Kommentarer
Postat av: Tina

förlåt gumman ! förstår inte va de e va me mig imorse hehe du skulle sett mig :p

ses snart Love U <3

2010-04-14 @ 11:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0