13e april 2010

God morgon

Hade verkligen ingen lust att blogga igår så jag börjar väl med att berätta om gårdagen, även om det inte hände något speciellt. Var på gymmet i nästan två timmar igår, vill ta igen missad tid, har inte gymmat på en månad men nu är jag igång igen. Känns riktigt bra och att jag kan cykla dit nu gör mig mer motiverad. Kör både kondition och styrka. Så snart blir jag en muskelknutte, nä skoja bara. Vill verkligen inte ha överdrivet med muskler, inge snyggt. Började även denna morgon med en stund på gymmet. Så jag kom precis hem, när man har gymmat och sen ska man cykla hem är rena mardrömmen, speciellt i motvind. FAN vad jobbigt det är men jag ger mig inte, kroppen ska bli snygg till sommaren thats it så det är bara att kämpa på. Imorgon får jag iaf sällskap av bästis där så det ska bli kul. Basta hade jag tänkt också, rensa kroppen efteråt.


Fick precis mess av Tina, hon såg mig tydligen när jag cyklade hem, ingen vacker syn var det nog ha ha ha


Dagens bilder får söta mexx stå för ♥


Kommentarer
Postat av: Tina

haha ... Du såg riktigt söt ut på fiiina nyyyya Cykeln :D

2010-04-13 @ 16:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0