Vill ha en cykel

Åhh vad jag önskar att jag hade en cykel. Hade en förut men tyvärr var det några jävlar som plockade isär några delar på den så nu står den hemma hos mamma. Funderar på om jag ska åka och kolla på en cykel nu. Det skulle underlätta hur mycket som helst, så det är nog prio ett hos mig nu. Ska förbi mamma sedan och kolla om jag kan ta hem träningscykeln också så att man kan börja träna.

Jag fick en sådan fin komplimang i helgen, att det syns att jag har gått upp i vikt, fatta vad glad jag blev. För jag vill gå upp i vikt och få fina kvinnliga former så att jag inte är så extremt smal. Happy :D Så nu ska jag bara se till att jag får " fettet" + musklerna på rätt ställen ;)

Denna skulle inte vara helt fel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0