Varning för avundsjuka

Ja jag tjatar om det, det här är MIN blogg och skriver om det JAG vill så :) läsning sker på egen risk.. THAAAILAND.. Vet inte hur mycket jag har skrivit om det men jag längtar ju så förbaskat mycket, jag längtar till den långa flygresan är slut och man kliver av planet och andas in den tropiska lukten och känner värmen. De mysiga middagarna vid havet och äter en god fiskrätt. Något jag verkligen rekomenderar er att äta där. Yummi

 

Jag funderar på att ta med älskling till Phi Phi Island, ni vet där de spelar in The Beach.. Vill ge dig paradiset, vill ge dig allt <3

 

På tal om Thailand, planerar redan min fjärde resa dit. Och då blir det minst en månad!!

 

Någon månad kvar nu :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0