090912

Godmorgon tänkte jag säga men ser att klockan är halv två. Har inte hunnit blogga förens nu för att jag har varit i stallet med mamma och syskonen. Det var riktigt kul, är ju en gammal hästtjej så :) Så där har jag varit hela förmiddagen.

Gick upp vid halv tio imorse fast jag inte kom i säng förens vid halv tre. Hade en riktigt mysig kväll igår tillsammans med älskling, hans bror och två kompisar. Fick en kommentar om det jag skrev igår att jag satt själv i ett rum och så. Självklart var jag också social och höll mig inte för mig själv hela kvällen men ville att grabbarna skulle få vara lite ifred. 

Kvällen slutade mycket intressant...

Vi får se hur denna slutar ;)

Bloggar lite senare, ska hoppa in i duschen nu :)




Kommentarer
Postat av: Ebba

svar: jag håller med dig :) dressarna är verkligen söta :D kram

2009-09-12 @ 21:07:53
URL: http://pictuure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0