Sjukan imorgon

Åh vad jag längtar tills imorgon, delvis för att jag ska till sjukan och skriva in mig för operation, mår bara sämre och sämre nu så jag vill inget hellre än att detta ska vara över så att man kan börja leva. Ska försöka snabba på operationen ( är högprioriterad ) men det är fortfarande några veckor kvar.  Suck!

Sandra ska med dit så det är skönt, sen efter det ska vi möta upp Tina i stan :) Så en jobbig början på dagen slutar bra med världens bästa vänner. Ska ta massor av bilder så att jag kan dela med mig av dagen.

Ska snart gå och lägga mig men först ska jag se klart på Efterlyst :/

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Hoppas det går bra på sjukhuset och ha så trevligt med vännerna:)



/E

2009-09-03 @ 11:07:33
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0