Sad and Confused

Man försöker vara alla nära och kära till lags men ibland går inte det, och speciellt inte nu när jag har en operation om några dagar och vet inte hur länge man blir på sjukhuset, mitt mål är självklart att åka hem så fort som möjligt men det beror helt och hållet på hur man mår efteråt och hur svullen man är i halsen. Inget jag styr över! Sorry for that!

Jag klarar inte av att vara ledsen över saker just nu. Fokuserar på att denna operation går bättre än den förra. Sen får man planera ut efter det.

Jag klarar inte av att känna skuld nu
Min hälsa går i första hand för mig just nu

Detta är tankar och inte riktat mot någon. Det är såhär jag känner nu. All min fokusering är kring MIG nu, själviskt ? nja. Jag ska må bra så att jag kan glädja mina nära och kära SEN.

Om några dagar är detta över :)


Jag kommer inte att logga in på msn
Inte kolla era kommentarer
Inte ha på ljud på mobilen
Inte läsa sms
Inte läsa bloggar

(Tills min operation är över)
Inlägg blir det här som vanligt
. Men det är det enda
Så bli inte "rädda" om vi inte hörs innan operationen
Den är som sagt om några dagar så..

Jag vill inte såra någon, inte ens känna av den känslan nu.

Jag HOPPAS att ni förstår och att ni följer min blogg som vanligt, för här blir det inlägg..

 

I Have to find myself and be the old HAPPY Niki





Kommentarer
Postat av: Sarah

Du vet att jag tänker på dig gumman, hoppas hoppas att allt går bra nu kring operationen. Men det fixar du, de vet jag!! Puss och kram på dig kusin vitamin <3

2009-09-18 @ 15:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0