Min fina katt

Min ögonsten ♥

Världens bästa katt på alla sätt och vis

Jag är uppväxt med katter och det var ju en självklarhet att vi skulle ha katt när vi flyttade. Jag skiter i om katten är en raskatt, jag faller för personligheten. Vi hittade den här lille kraken i Nynäshamn, i flera timmar satt vi i en bil för att hämta hem denna söta varelse. Han får mig att skratta med sina tokigheter. Han älskar att vara i påsar och att jävlas med mig. Haha! Har sådana fina minnen med dig och fler ska det bli.

Som ni ser på bilden till höger så blev den inte sådär jätte skarp, det var för att han försöker få tag i kamerasnöret :)


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Jättefin katt:)



/E

2009-09-01 @ 20:34:47
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0