Kalaset

Idag har vi varit hos mamma hela dagen och firat henne. Av oss och familjen fick hon en laptop. Det var på tiden. Av mig fick hon även filmen Män som hatar kvinnor och en jätte fin rosa ros. Blev massor med gott att äta, och träffade även en barndomsvän där. Hennes mamma och min mamma är kompisar sedan länge så det var jätte roligt :D . Åhh hon hade världens sötaste unge också, så himla söt. Mamma tjatade på oss att nu är det dags för mig och älskling att skaffa barn. Vem vet när den lille kommer ;)

 

Kom hem för en stund sedan, köpte med mig marabou jordgubb som min favoritkiosk har :D, är slut överallt annars..

Grattis än en gång världens bästa mamma ♥

Tårtan

 

Massor med gott


Kommentarer
Postat av: LIENE

Grattis till din mamma!

så fina bilder och ser inte fel ut med tårtan och kakorna:O give me!



sv: okej, finns människor som aldrig blir nöjda med sina design:p hehe, men din är verkligen fin!

Tack:D

2009-09-13 @ 20:32:06
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0