Gröna Lund

Idag har jag varit på Gröna Lund hela dagen med familjen, hur mysigt som helst även om jag inte åkte något så var jag där för att umgås. Älskling var också med, han åkte iaf allt möjligt med mina syskon.  Veronica Maggio eller vad hon heter sjöng och såg även Johan Palm + några andra. Så det var rätt mycket folk och en hel del köer. Just det, jag åkte visst något, jag gick i lustiga huset, haha!

 

Min bror vann föresten en elgitarr :D vill också ha tur i spel, men vafan, jag har tur i kärlek så det ska jag vara glad över ♥ Men lite tur kunde man behöva. Kommer inte ens ihåg när jag vann något sista gången. Älskling försökte vinna en stor geisha till mig, kääärlek! Men det blev inget.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var jätte roligt:)Ska snart sova efteersom det är skola imorgon men vi kanske syns nästa helg?

2009-09-06 @ 20:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0