Extreme Home Makeover

Sitter och kollar på Extreme Home Makeover just nu på trean. Varje gång jag tittar på det börjar jag gråta, gråta av glädje men också av sorg då dessa människors hem är förfärliga. Hur kan man tillåtas att leva så. Varför kan inte alla få det bra ställt, varför måste det finnas fattiga människor. Varför ? Alla kan väl få ett värdigt och bra liv istället :/

 

I slutet av programmet kommer glädjen då dessa människor blir så himla glada över sitt nya vackra hem, jag glädjs med dom medan tårarna rinner :)

 

Min största dröm är att få jobba med något som gynnar andra människor, att få göra någon annans liv värdigt!

 


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Jag sitter också alltid och bölar, i början för att det är hemskt, i slutet för att familjen blir så glad, precis som dig:P



Svar: Jodå det är bra här:) hehe ja, men man lägger ner den tid man vill på bloggen så:)



/E

2009-09-11 @ 18:19:41
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0