090915

Har inte haft lust att blogga förens nu eftersom att jag är på riktigt dåligt humör. Jag är ledsen över våran tvättmaskin som fortfarande inte fungerar som den ska. Huvudtvätten fungerar som den ska och sen tycker den att den är klar efter 5 minuter. Centrifugen låter jätte skum och sköljningen fungerar inte. Jag blir så trött.


Detta hade jag inte räknat med då jag ville tvätta upp allt innan jag ska till sjukan. Var och kollade tider i tvättstugan, men den var fullbokad som vanligt. Så nu står valet om vi ska ringa en reparatör eller om vi köper en ny. Fan! Älskling ska kolla på den när han kommer hem så vi får hoppas på det bästa.


Får kolla om vi kan långa någons tvättmaskin så länge så inte kläderna blir förstörda som redan är full med tvättmedel och dyngsura, dom är iaf upphängda. Nu vill man ha en egen bil så kunde jag dragit och tvättat hos mamma men det går inte nu.  Vaför ska allt hända nu för..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0