090903

Godmorgon!

Sitter och kollar på Vakna med The Voice. I natt hade jag en hemsk dröm, jag som sa precis innan jag gick och la mig att jag älskar att drömma för vad som helst kan hända, ja vad som helst kan verkligen hända men denna dröm var riktigt obehaglig. Vill inte ens prata om det. Så det var lite jobbigt att gå upp imorse då drömmen fortfarande kändes verklig.

Ska snart fixa klart mig och dra in till stan för att möta upp Sandra. Sen ska vi även möta upp Tina. Så idag blir det lunch ute, hmm undra vad vi ska äta för gott, blir nog något på kungshallen. Är lite småsugen på en pizza. Men ska försöka hålla mig borta från det. Blir nog en quinoasallad då.


Nu ska jag sätta lite fart här hemma och sedan ha en toppendag med tjejerna :)


Ha en underbar dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0