Starkt imunförsvar

Sitter här i soffan med min favorit fleeströja. Min enda också. Den har hängt med i flera år nu men jag har inte hjärta att slänga den. Den är ju så himla skön. Hoppas Bikbok kommer ut med fler sådana. Då vet jag en som kommer att köpa upp en bunt..

 

Vad gör ni annars då ? Jag gör ingenting för tillfället, älskling är sjuk så han är också hemma. Hostar som en galning. Ta i trä så har jag inte blivit smittad än och ändå har jag varit bland personer som är och har varit sjuka i några veckor nu. Bra imunförsvar i think. Ju mer man utsätter sig för destu starkare imunförsvar har man. Min syster går ju på dagis och där är ju en riktig smittorisk och jag följer med minst en gång i veckan dit, jag pussar och kramar personer som är sjuka. Tex älskling och syskon. Men jag har inte blivit dålig än. Inte ens lite ont i halsen. Men för säkerhets skull tänker jag vaccinera mig redan idag då jag ligger i riskzonen.

 

Me and my flees

 


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Den ser verkligen skön ut:)



/E

2009-10-15 @ 17:07:16
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0