Nicole Listar

Tummen upp

Thailand - Självklart måste jag skriva Thailand här, eller solresor överhuvudtaget. Ligga på stranden och steka med bra musik. God mat varje dag. Värmen och shopping. Bara leva livet!


Möbelspray - lavenderlukt som man kan spruta på möbler och ytor. Vilken härlig doft man får hemma. Sådana sprayer kan jag rekomendera. Finns lite här och där i prylaffärer. Om ni vet något ställe man kan köpa möbelspray kan ni alltid rekomendera :)

Ljus - Nu börjar det bli riktigt mörkt ute och då är det alltid mysigt att tända lite ljus, speciellt ljus som luktar vanilj.


Tummen ner

Klagande människor - Människor som klagar på andra hela tiden och försöker framstå sig själv som bättre.  Sådana som dömer utan att känna personen.  Klagande på utseende m.m. I den här kategorin sätter jag mig själv för det händer att jag också dömer och kritiserar personer, jag är inget helgon. Men jag ska sluta upp med det nu. Jag står för det jag gör, men nu räcker det..


Mörkret - Det enda positiva med mörkret ute är att man kan tända en massa ljus, men sen gillar jag inte mörkret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0