Inte på topp

Har spelat in några videoinlägg men blir aldrig nöjd. Alltid något man stör sig på, vet inte hur många omtagningar jag tog, haha! Men ska väl försöka lägga in en video ikväll där jag för en gångs skull pratar och inte bara har massor med musik..  Blir lite mer personligt om man videobloggar lite, alltid kul att se :)

 

Ussh är inte riktigt på humör idag, vet inte riktigt vad det är.. Synd att man inte har badkaret kvar för det skulle verkligen pigga upp mig att ta ett bad.. Får åka hem till mamma i helgen och bada jacuzzi. Mys! Behöver något som gör mig glad, något som händer i mitt liv..  Hmm, vad är det med mig ! Jag  försöker hållla humöret på topp men det är alltid något som händer som gör att jag blir irriterad och ledsen. Det känns som att man bara har sig själv :( Suck!

 

Nu ska jag göra lite glass och kolla på Mammas pojkar, det kan pigga upp mig en aning ;)

 

 

Försöker vara glad och "toka" till det lite :)

 

I still hope, i still belive ♥ make this dream come true

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt att du känner att du är själv! tycker ja va en onödig komentar, men de beror ju ioförsej på va du menar! du vet att ja alltid finns för dig!<3

2009-10-15 @ 23:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0