Hemma igen!

Sådär, nu är jag hemma igen. Mötte upp Tina igår kväll och sov hos henne, riktigt mysigt var det :) idag åkte vi till Nacka forum och Sickla. Hittade sjukt mycket inne på Zara, bla två jackor jag vill ha. Det enda jag kom hem med var lite smink och ett par knästrumpor, jag har blivit duktig på att inte shoppa, haha! men en jacka behöver jag verkligen. Får fundera på vilken av dom jag ska köpa. Har även hittat en pälsjacka jag vill ha, skulle behöva jackor då jag bara äger två par :( hmm ska kolla med min ekonomi om den tillåter mig att köpa två jackor..


Vad trött jag är, funderar på om jag ska vila en stund innan älskling kommer hem från jobbet. Skulle behöva det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0