Gekås

Ni som ännu inte varit på " Ullared " eller Gekås rättare sagt måste åka dit, tyvärr är det jäkligt mycket folk så det blir lätt kaos. Men det får man stå ut med. Massor av kul finns det där, allt från kläder, inredning till mat och allt därimellan, ja dom har i stort sett allt. Hittade massor med saker jag ville köpa. Kom hem med fyra pappkassar, men skulle ha kommit hem med fler om det inte var så att jag sparar pengar..

 

Förutom Gekås så har dom NetONet, Sexbutiken ;), Skoaffärer, en prylaffär, och lite andra butiker :)

 

Så igår när man kom hem så var man helt död, trött som fan, som tur var hade älskling gjort jättegod middag. Sen hade vi ett jättebra samtal oss emellan. Jag hade skrivit upp lite punkter som vi diskuterade och det var nyttigt för båda oss. Sånt behövs ibland :)

 

Gick och la mig rätt så tidigt igår så jag har sovit elva timmar i natt och det behövdes efter 107 mil på EN dag.

 

En trött Niki


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Har aldrig varit dit, skulle väl shoppa ihjäl mig;P



/E

2009-10-30 @ 18:57:24
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0