091007

Idag har jag haft en helt underbar dag med mamsen. Vi var i Forum. Visade mamma jackorna jag har hittat, ska nog köpa två jackor, behöver det så. Men har beslutsångest, Finns två kappor och två pälsjackor jag vill ha, få se vilka det blir. Max två iaf :) Har blivit tokig i klädaffären Zara, hur mycket snygga och stilrena kläder som helst :D sen behöver jag även en ny skinnjacka. Hmm!

 

Vi käkade lunch på ett skitbra ställe, jätte god mat och hur mycket olika sallader, bröd och sen fick man även ta bullar m.m. Det ingick i det billiga priset. Jag åt pannkakor, yummi! Tyvärr kommer jag inte ihåg vad matstället hette, ska kolla det nästa gång jag är i forum..

 

Ussh hände en obehaglig grej när mamma och jag skulle åka från forum. Två killar i 30 års åldern stannade sin bil precis framför våran bil och glodde på oss hur länge som helst innan de åkte iväg. Innan visslade dom på oss. Ussh tycker inte om sånt.. LÅT MIG VARA!!!!!! Har alltid tyckt att det är jobbigt när killar försöker få kontakt med en. Flörtar m.m... Jag är UPPTAGEN OCH LYCKLIG så låt mig vara ..

 

Just det, jag VANN 250 kronor idag, wihooo, turen är med mig, kanske ska köpa mig en till trisslott, kanske man vinner miljoner denna gång :D Hoppas !

 

Sedan åkte vi och hämtade brorsorna i skolan. Felix skulle på hockeyträning som vanligt.Och nu är jag hemma, ska precis ringa älskling och be han köpa marabou jordgubb med sig till mig. lillördag idag och massor med bra på tv. till middag blir det tonfisksallad, my favorite!

 

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

du skulle stirrat tillbaka och visslat haha ;)

2009-10-07 @ 20:12:27
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0