Lördag

Tänkte berätta om gårdagen

Träffade upp tjejerna vid affären där Tina bjöd på Tacos, sedan tog vi lilla "Bettan" (Tinas bil) hem till Tina. Där tog vi igen all tid och babblade en massa, skrattade, flummade, lagade mat tillsammans och bara hade det mysigt :) Vi spelade även in lite filmer, få se om jag lägger upp några här. Haha! Sen skrämde vi upp varandra och det slutade med att vi låg i en hög på golvet och skrek och skrattade, hahahaah! Ja allt var som en vanlig dag när vi ses med andra ord :D Kan inte ha annat än ROLIGT och MYSIGT med mina bästa vänner.


Tina och jag, älskar dig D1 ;)

Hur mysigt som helst hemma hos Tina ♥

Sandra och jag ♥ Love You

Vi vet att du vill vara med på bild Tina ;) hihi

Oj vad grinig man ser ut här, haha! Kolla mitt blonda hår :)

Tina mumsar god mat

Kycklingtacos, hur GOTT som helst

Blev jävligt mätt bara :P

 

Tack för en underbar kväll tjejer ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack själv det var underbart kul och mysigt! Synd att du var tvungen att åka hem sen men jag förstår!



Ha ha ha Tina är mobbad, hi hi rolig bilden blev!

2009-10-04 @ 23:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0