Så typiskt

Vilken dag :) rolig på många sätt och vis. Dagen började med att jag mötte upp tjejerna i slussen för en dag på stan. Jag håller hårt om min plånbok så det enda jag shoppade var ett par sockor. Skitfina och mysiga. Hittade massor med fint jag vill ha men ska vänta till mellandagsrean, desutom ska jag SHOPPA i Thailand.


Vi käkade på kungshallen. Åt en kycklingfilerätt med pommes och massor med sås. Blev proppmätt, men som tur var satt jag bland gamar som åt av min mat. Nä skoja bara, riktigt så var det inte ;) men vi kan säga det *hihi*..  Mina fina tjejer, älskar er så mycket, ni är UNDERBARA :)


Mätta och belåtna vandrade vi vidare, gick in på Inn och Finn, där man alltid finner något roligt att köpa. Denna gång hittade jag helt underbara luktpåsar som man har i gaderoben, lavender! Köpte med mig en hög. Hittade även gulliga kylskåpsmagneter men där blev jag snål..


ÅHHHHHHHHHHH vet ni, VET NI vad som hände idag på pressbyrån , jag tror inte det är sant.  Jag vänder mig om och känner igen mannen bakom mig, jag funderar lite och vänder img igen. Men va fan, det är ju han som spelar Johan Falk ( Jacob Eklund ), jag ÄLSKAR DOM FILMERNA. Jag tittar på Sandra som står en bit bort, hon nickar mot mig. Åhhhhhh. Jag ångrar mig så in åt helvete att jag inte frågade honom om vi kunde bli fotade tillsammans :( Fan!!  Han är en av mina favoritskådisar! Så typiskt, nästa gång, då SKA jag fotas med honom. Bara det nu blir en nästa gång. Tur att man bor i Sthlm. Här springer man ju på skådisar nästan varje gång man är i stan så :)


Man kan nästan se att jag är lite ledsen här och förvirrad :/ Bajs!


Min goda lunch, någon som känner igen maten ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0