Dagen på stan

Idag har jag varit i stan nästan hela dagen. åkte in vid tiotiden för att möta upp min familj från Norrland. En riktig mysig dag. Min syster hade sin kompis med sig också :) Jätte trevlig tjej! Det skiljer åtta år på mig och min syster men det syns verkligen inte, hon är desutom två cm längre än mig. Sötnosen min ♥.

 

Vi var inne i massor med spännande affärer, en second hand affär som hade allt möjligt, vi var även inne på Taj Mahal för min syrra var sugen på att köpa en peruk, men hon som jobbade i kassan var skit otrevlig så vi gick därifrån. Man vinner INTE kunder på att vara så jävla otrevlig, kärring!

 

Både Ellinor och Maria köpte hattar, skitsnygga, själv passar man inte i hatt. Men snyggt är det! Tog lite bilder på tjejerna när de provade hattarna som de senare köpte.

 

Åhhh jag provade världens skönaste tofflor idag, av märket Shepha(e)rd. Fanns även snygga uggs med samma märke, blev helt kär, älskar uggs, så himla sköna.. Vill ha fler uggs, äger bara ett par.. Men just nu är det en kamera jag behöver så man får prioritera.. Suck! Life is haaard..

 

Vi avslutade dagen med världens godaste italienska glass, Yummi

 

Elli med sin nya hatt =)

Elli och maria

Snygg, men denna köpte hon inte

Söta Maria

Syster och jag, älskar dig prinsessan ♥


Tack för dagen family ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

supermysig dag, det var kul att träffa dig igen :) du får lägga ut bilder på mig ifall du vill, jag har inget emot det, haha :p

hade jättegärna velat köpa uggs med, så underbart sköna! men får vänta tills det blir lite kallare :)

kram

2009-10-25 @ 23:08:05
URL: http://mangoopaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0