Akuten

Min fredagskväll spenderades på akuten själv :(, jag har fått en komplikation sedan jag opererade mig (igen) ovanligt va, nej. Så de var i halsen och klippte bort troligen "döda celler" som hängde ner. Så jävla äckligt. De sög även på dom först med en grej för att se om de satt lösa och jag blev så himla illamående så jag var nära att spy. Men då tog dom en sax och klippte bort det istället, det var jäkligt obehagligt kan jag lova. Det lär ju hända igen. Åhh när ska detta få ett slut, sen gick han även ner med en slang i näsa och hals och såg en infektion där jag har opererat mig, varigt och skit. Så han tog odlingar och bad mig kontakta ÖNH i veckan. Jag kanske blir tvungen att operera mig en trejde jävla gång, och inte ens då är det säkert att symptomen försvinner. HELVETE säger jag bara. Jag orkar fan inge mer snart. Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!


Och folk tycker att jag gnäller, jag tycker själv att jag gnäller ovanligt lite med tanke på hur jag mår så... Men men, en sak som är säkert, jag kommer INTE att operera mig så länge det inte är livsnödvändigt, för med tanke på att jag har exakt samma symptom som innan den andra operationen så känns det bara onödigt, han sa själv att det är stor risk att jag ändå kommer att må som jag gör..

Fan...

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Nej men stackare!:(



/E

2009-10-31 @ 10:10:24
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej gummsan :(! Skit också! Håller med, VARFÖR KAN DET INTE BARA FÅ BLI BRA MED HALSEN?!:( Puss

2009-10-31 @ 13:07:00
URL: http://rosendahlgrensandra.blogg.se/
Postat av: Tina

Gumman då :( tycker verkligen synd om dig!

Många pussar och kramar från mig till dig!<3<3

2009-10-31 @ 18:54:45
Postat av: emmy

Klart man måste få klaga lite! Fast man ska ha tanken i bakskallen att "det kunde vart värre". Själv har jag börjat klaga som fan de senaste månaderna :P

Flyttade till tyskland för 3 månader sen och min kropp klarar inte riktigt klimatet och vattnet (kalkrikt). Jag har fått världens akneproblem (aldrig haft liknande förut) och håret slits massor. Dessutom gör mitt knä ondare än vanligt, har ont i två baktänder och jag har huvudvärk varje dag (beror nog inte på klimatet). Hatar att klaga, men det besvärar mig så mycket! Nu har du fått halva mitt liv i en kommentar, haha :P

Hoppas i alla fall att ditt problem snart blir bättre! :)

2009-11-12 @ 17:47:44
URL: http://emmysdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0