091026

Godmorgon!

Sorry för dåligt uppdaterande igår men jag var inte alls på humör och ville inte låta er ta del av det negativa. Men nu är det löst så dags att se framåt. Måndag idag, helgerna går fruktansvärt fort. Men denna vecka har jag massor med kul att se fram emot så jag börjar dagen med en veckoplanerare ;)

Veckans planer


Beställa systemkamera (äntligen hittat den jag vill ha)
Storstädning och tvättning
Träffa tjejerna i stan
Se när min bror spelar hockey i globen ;)
Ullared

Massor av kul denna vecka att se fram emot!

Ska ni göra något kul denna vecka då ?

Åhh vad jag längtar tills min systemkamera kommer, jag vill ha den NU NU NU, då blir det MASSOR av bilder här i bloggen kan jag lova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0