091021

Sov över hos Tina igår. Sandra var också med. Vi möttes vid affären och köpte med oss gott och sedan åkte vi hem till Tina. Vi hade en mysig kväll och som vanligt somnade jag först. Så är det alltid.. Är riktigt kvällstrött av mig! Hehe..


Gick upp rätt så tidigt imorse då vi skulle iväg. Sandra skulle till jobbet så vi släppte av henne på vägen medan jag och Tina åkte vidare till Sickla och Nacka forum.. Tina shoppade en hel del som vanligt. Hon ska ju resa snart =) Fan vad jag kommer att sakna dig då. Det är inte lite du ska vara borta heller! Men är SÅ GLAD för din skull. Nya Zeeland ju :)


käkade lunch på Ill Piato. Älskar deras tonfiskmackor så dom kan jag verkligen rekomendera :) Mätta och belåtna gick vi vidare. Jag shoppade lite på guldfynd. Vann 250 kr där. Köpte lotter för 100 kr för att stödja bröstcancerfonden. Vann ingenting denna gång men det gjorde inte så mycket.


Kom hem för en stund sedan och ska snart hoppa in i duschen, sen krypa ner i pjyamas och bara mysa. Lillördag idag ju vilket innebär MYS! Ska även visa det jag shoppade ;)



Jag och Sandra är riktiga fotonördar ;) bild lånad av Sandra !

Undra vad jag letar efter? Bild lånad av Sandra

The best <3 I love you

Myssockor

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0