091013

Godmorgon!

Dålig uppdatering i går men jag drog iväg till Nacka Forum med Tina och Sandra. Blev ingen shopping för min del, ska spara mina pengar. Kolla B jag behöver inte shoppa varje gång jag åker till affärer. Man kan fönstershoppa också. Hittade ett par skitsnygga jeansleggins som jag vill ha. Få se när jag ska köpa dom. Har blivit väldigt noga med att köpa det jag VERKLIGEN vill ha och kommer att använda. Inga onödiga köp med andra ord..

Efter forum drog vi till affären och köpte lite gott. Jag köpte middag på donken och sedan drog vi hem till Tina. Där skrattades det så att tårarna rann och magen gjorde ont, haha. Vi hade en superduper mysig kväll där och vi sov även över. Blev mycket snack på kvällen så det har inte blivit så mycket sömn om man säger så. Sist jag kollade på klockan var den halv 2. Sen somnade jag...


En trött Niki







Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha du äter ju på donken varje dag typ ;) <3

2009-10-13 @ 12:27:52
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0