091009

Godmorgon!

Har varit vaken ett bra tag,
håller på att storstäda här hemma. Ska även möblera om lite och få en bättre lösning på saker och ting, love it! Har Sean Kingston - Face Drop på högsta och går runt här och dansar samtidigt som jag städar, bra träning ;) Alla fönster är öppna också så fräsch, frisk luft strömmar in i våran lägenhet..


Ska göra lunch om en stund och kolla på film
. Tänkte även göra en spa behandling innan älskling kommer hem. Då blir det fredagsmys. Hmm frågan är vad vi ska äta till middag? Har kycklingfärs hemma, funderar på att göra nått gott på det. Jag är faktiskt grym på mat, tro det eller ej. Hemma lagade jag aldrig mat, men nu flödar fantasin och har hittat på massor med egna recept. Mamma var orolig där ett tag att det bara skulle bli snabbmat, men icke! Jag kan bara jag vill :)


I helgen som sagt ska jag passa tre av mina fem underbara småsyskon. Ska bli kul då jag älskar barn. Längtar tills man har en egen lillskit att ta hand om :) Vi ska även iväg på 50 års fest och lite andra roligheter. En händelserik helg! sen ska jag även rensa lite i förrådet och lägga ut saker på blocket. Tjäna lite cash är aldrig fel..


Jag pratar med älskling sista dagen i bulgarien, ska ringa honom nu ♥

 

Oh i hope this dream come true, i really do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0