091005

Godmorgon!

Shit vad jag har drömt i natt. Hur många och verkliga som helst. Har väl sovit tungt antar jag. En dröm var att jag hade en madrass som jag åkte runt på trottoaren, gick hur fort som helst, jag stannade på mc donalds där jag fick massor till bilen gratis, sen drömde jag om att jag åkte MOT trafiken och krockade, då vaknade jag som tur var av ett ryck. Ussh, det var jäkligt obehagligt. Sen hade jag svårt att somna om då Geisha höll på att dampa som fan så det gick inte att sova..Till slut gav jag upp och här sitter jag nu.


Idag ska jag storstäda hemma och fixa, har redan slängt in en tvätt i maskinen och ska slänga in en till sedan. Vill inte få den där jätte högen med smuts igen så jag tar efterhand..


Ska även hinna med att blogga lite då jag inte hann göra det så mycket i helgen..


Sen senare kommer Tina och hämtar mig så åker vi hem till henne, ska sova där inatt :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

läskig drömm:/

2009-10-05 @ 12:32:01
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0