This is bad

Jobbig dag, tårar. Jävla SKIT säger jag bara. This is really bad. Det blir ingen Thailandsresa för min del :(:(:(:(:(:( åhh, fan vad ont det gör, it hurt really BAD BAD BAD. Tack till min underbara familj som ALLTID finns där för mig, tack för att ni alltid ställer upp för mig, tack för att ni finns, jag älskar er så OTROLIGT mycket ♥ Nu kanske ni förstår varför bloggen inte har/är (varit) som den ska, jag har helt enkelt inte mått så bra. Resan körde ihop sig.. HELVETE säger jag bara. FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Now, I dream away!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

berätta?

2009-11-27 @ 08:27:32
Postat av: Jen

Men oj why not?

2009-11-27 @ 09:28:37
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0