Ny månad, nytt liv

En ny månad tänker jag börja med ett nytt och hälsosamt liv. Min kropp ska vara på topp inför Thailand. Så imorgon ska jag rensa kylskåpet på onyttigheter och fylla den med bra och hälsosam mat. För det här funkar inte längre. Har varit för onyttig nu en tid så det är dags att ändra på matvanor, ska även komma igång med rejäl motion.

Jag vet att jag har tjatat om detta länge och gett upp men nu är jag peppad. Jag har två månader på mig och då borde kroppen bli som jag vill ha den.. Så det är bara att köra igång redan imorgon. Och denna gång ska jag INTE ge upp..  Det svåraste blir väl att hålla mig ifrån choklad, men ska tillåta mig det till helgerna. Det är mitt mål, dom måste vara realistiska så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0