Nu är det skärpning Niki

Lillördag idag då vilket betyder att jag kan unna mig lite gott. Har precis tryckt i mig en pizza, ussh är äckligt mätt nu. Skulle behöva ta ett cykelpass men det orkar jag fan inte. Min träningscykel används flitigt iaf, eller ja till väskhållare, just nu hänger det fem väskor där. Jag MÅSTE börja träna nu, jag hittar alltid på ursäkter till att inte göra det, så jag ska börja redan ikväll. När pizzan har lagt sig lite bättre i magen är det dags för en halvmil, i promise. Jag lovar er mina läsare, nu är det skärpning skärpning. Jag tänker inte ens äta godis idag som jag brukar på onsdagar.

 

Tyvärr hittar man mig oftast såhär.. Stackars min kropp, så jag ökar cykelpasset till EN MIL IKVÄLL


Kommentarer
Postat av: carro

sötis :)

2009-11-11 @ 19:31:13
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: emma

hej gumman! Tack så mycket!

Hur är det med dig? Var ju ett tag sen vi pratade..mums vad gott de ser ut!

kramis

2009-11-11 @ 20:25:12
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0