Naturbegåvning

Jag är en naturbegåvning i köket, jag lovar, jag har riktiga talanger. Min middag med lax i kokkosmjölk med en god thaikrydda och minimajs och till det avocadoröra med vitlök och sen quino på det, shit vad gott det var. Kunde inte sluta äta. Just det, hade även sesamfröm på allt. Nyttig och bra mat, tur att man gjorde så mycket så att jag kan äta det till lunch imorgon. Har redan planerat vad vi ska äta till middag, blir lammfärsbullar a la Niki. Nä nu får jag sluta att prata om mat, blir bara hungrig.


Det skulle sitta fint med en chokladbit nu men jag ska inte röra godis i veckan som sagt, får hålla mig till vatten.. Nä men nu pratade jag om "mat igen" nu får jag lägga av..


Vad gör ni då ?
jag har precis betalat min systemkamera, får den på onsdag. Hoppas jag får den på förmiddagen så att jag kan ta med den när min bror ska spela teater, håll tummen för mig.. Ska även köpa mig en vattenkamera innan Thailand så att man kan ta lite undervattensbilder. 2 MÅNADER KVAR ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0