Nått fusk måste det vara ;)

Ett måste när vi träffas är att spela alfabet, vi har grymt roligt då, ibland slutar det i tårar för man skrattar så mycket, vet inte varför utan det är bara så, men så är det när man är med sina bästa kompisar. De blir mycket skratt och flumm då :P Denna gång var det nära att jag VANN för en gångs skull, men så blev det inte (som vanligt) jag misstänker ett litet fusk från en viss persons sida, haha nä jag skojar bara ;) men nästa gång, då är det min tur att vinna, ska plugga på ord. Då ni !

 

B ringde och var påväg att hämta oss, men han åkte fel pga mörkret så vi gick till stora vägen och det var jäkligt läskigt, är mörkrädd av mig så jag var nära till tårar. Kan ha nått med att jag såg en skräckis idag också, Wrong Turn. Riktigt läskiga filmer.. Scaaaary..

 

Okej, nått fusk är det alltså, HMMM! Haha!!

Trion föralltid, my best friends! I love you guys ♥


Kommentarer
Postat av: adam

alfabet, de är fna kul



http://adamlagerstrom.blogg.se

2009-11-11 @ 00:23:33
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0