Min veckoplanering

Sorry för dåligt uppdaterande idag men har inte varit på topp så jag ville ta en bloggfri dag. Idag har jag tagit hand om högen med tvätt. det fick bara bli tre maskiner då jag inte har plats att hänga upp mer, har kläder i hela hallen, jag behöver ett torkskåp nu. Får fortsätta tvätta imorgon kväll för resten av veckan har jag fullt upp och det skulle vara skönt att få bort högen innan dess.


Veckans planer

Tvättning av en rejäl hög med kläder, det mesta är tvättat nu. Slappa!!!!

Ringa viktiga samtal

Tjejerna kommer hit imorgon :)

Hemlig sak

Begravning :(


En syster fyller år (onsdag)

En annan syster fyller år
(Fredag)

En bror fyller år
(Lördag)

Barnvakt


En fullsmäckad vecka med andra ord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0