Massor med bilder

Har precis kopierat massor med bilder från mamma och B, det blev 8 gb så räkna med att det kommer gamla och även nya bilder här, har bl.a bilder från våran första resa till Thailand 01, även Dominikanska Republiken, Bulgarien och Thailand 08. Det är massor med bilder och jag är så glad över att jag har dom på min dator nu också. Ska kopiera dom till skivor så snart som möjligt ifall något händer med min lappis. Jag har över 200 gb minne på min dator vilket är bra, men den är fylld nu så nu återstår endast 1 gb. Haha!!


Här kommer en bild från studenten, dock inte i min studentklänning, hade inte svart då.. Gick estetiska programmet, det var tider det, jag älskade verkligen att gå i skolan, eller ja, träffa underbara människor varje dag, våra minnen är otroliga :D Var blooondie då, har massor med bilder med mitt blonda hår, och om jag ska vara ärlig så saknar jag det :(


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Jag saknar också att gå till skolan:/



/E

2009-11-25 @ 17:15:53
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0