Latdag

Sitter här och väntar på att älskling ska komma hem från jobbet. Jag som skrev imorse att jag inte tänkte gå ut idag, kom nyss på att jag måste ut, okej ska bara gå till bilen men ändå. Ska iväg och handla nyttig mat. Som jag skrev tidigare så börjar min nyttiga månad idag och hittills har det fungerat bra, till lunch blev det avocado, keso, äggröra och svarta sesamfrön på det. Skitsmarrigt. Ikväll blir det antingen tonfisk eller lax. Är nog mest sugen på det sistnämnda..


Idag har jag bara tagit det lugnt här hemma
, tittat på massor med serier och så. En riktig latdag med andra ord. Men imorgon har jag lite att göra så det är skönt med en vilodag.


Åhhh vad jag är sugen på choklad, hur ska detta sluta,
jag SKA försöka hålla mig till fredag, men det kanske blir lite på onsdag, det är ju iaf lillördag. Det värsta är att jag vet att jag har choklad hemma (som vanligt) en påse frasse ligger i min väska och suktar mig. Men jag har bestämt mig. Så det så..


Marabou jordgubb kom tillbaka :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0