Jag är trött ZzzZzzz

Sitter och kollar på Transformers och ögonen går i kors och tvärs, man blir trött av att vara barnvakt ;) nä men jag är alltid kvällsttrött så jag ska väl snart krypa ner i sängen, blir till att sova över här. Imorgon blir det att åka hem, fixa sig och duscha m.m och sedan åka tillbaka hit på kalas. En händelserik helg, känner att jag behöver ta igen mig i veckan och bara ta det lugnt, kanske köra ett yoga pass eller nått. Jag som tänkte ta en lååååååång sovmorgon på måndag men icke, då måste man upp tidigt för att åka till vetrinären med Moneypenny, ska bara göra en vetrinärbesiktning och så, han ska få den bästa försäkringen min lilla gubbe. Only the best for my darlings.


Nää nu ska jag krypa ner i sängen.. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0