Jag är ju bara för snäll ;)

God kväll!

Gud jag är helt slut, ögonen går i kors.
Har fixat och donat här hemma hos mamma och gjort det fint, inte för att det är stökigt eller skitigt, men torkade av lite ytor och sånt, dammsugit och skurade golvet, slängde även in en tvätt i maskinen som precis blev klar för 5 minuter sedan, har hängt in det i torkskåpet med. ( Jag älskar att fixa och dona hos andra, tvätta vet ni ju redan att jag älskar att göra ) HAHA, ja jag vet, jag är lite udda ;) Har även tagit hand om tre barn samtidigt.  Jag skulle vara skitbra som mamma eller vad säger ni ;) dom som säger att dom inte hinner med något när de har barn, jag säger bara en sak, BULLSHIT.


Jag och älskling ska spendera natten här i varsit rum hos mina brorsor
. Hehe. Vi har typ våra bestämde sovplatser här :D Jag som trodde att jag skulle sova här hos mamma var och varannan vecka sedan jag flyttade hemifrån för ett år sedan, men nej, jag har bara sovit här fyra gånger, borta bra men hemma bäst. Men jag saknar att bo hemma :/ Eller jag saknar avståndet, jag skulle vilja bo närmre ( Men två km är väl inget, right ? ;) Känns fortfarande konstigt att man inte bor här hos mamsen, har ändå bott med henne hel tiden. Jag är en riktig mammagris. Men det bästa är att vi har fått en jätte bra relation till varandra.  ♥MAMMA♥


Vad gör ni då ?
själv sitter jag här i soffan med Mexx brevid mig och kollar på Die Hard och lyssnar på regnet. Ussh vilket väder vi har, ( Thailand snart, thailand snart ) måste tänka på thailand för att inte tappa humöret då jag är en riktig vädermänniska, mitt humör styrs av vädret. Jag har lust att flytta till varmare breddgrader för gott, vad säger du älskling, ska vi ta vårat pick och pack och flytta ???


Blä vad jag är trött. Ska försöka hålla mig vaken in i det sista, kanske ska hämta mamma o B ikväll. Men det kommer nog inte bli så ZzzzzZZZzzzz.


ÅHHHH Vet ni, imorgon kväll börjar Paradise Hotell ;)  Nä nu ska jag fortsätta att kolla på filmen.


NATTI




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0