Im back

Hej Bloggen!


Kom hem för en liten stund sedan, har varit i farten  precis hela dagen så nu ska jag slappa resten av kvällen. Ska snart göra mig en tonfisksallad, försöker hålla mig ifrån onyttigheter på vardagarna och det funkar riktigt bra. Men imorgon är det fredag och då kan jag unna mig, jag försöker inte gå ner i vikt utan vill att kroppen ska må bra och sen tränar jag för att få snygga kurvor på rätt ställen, så ingen bantning här inte, en sund och bra kropp ska man ha.


Kollade precis på Efter Tio när Kenza och Foki gästar, så himla gulliga tjejer. Kissie skulle varit med men dyker självklart inte upp "som vanligt" utan att meddela också. Nä tycker inte om hennes blogg längre, så mycket skit... Jag förstår inte varför hon får hålla på som hon gör, hon om någon mobbar. Fyfan säger jag bara...


Nu ska jag fixa ordning en tonfisksallad och kolla på Bonde söker Fru, missade det igår!


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0