I want a car

Är hemma hos mamsen en sväng. Ska även få låna bil i helgen så det känns skönt. Vi har en bil jag och älskling men den är tyvärr manuell vilket innebär att jag inte kan köra den (har bara körkort för automat) Hehe jag är så lat att jag inte orkar växla, thats why! Nä men det var för att alla bilar vi har är automat så det var ju dom jag övningskörde med. Sen kommer jag ändå att vilja ha en automatbil i framtiden så ;) Man känner sig så fri med körkort.

 

Hur som helst. Ska bli skönt att känna sig lite fri i helgen :)

 

Lite bilder från i morse


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Automat är underbar, det har mamma också och jag älskar den bilen;P Även om jag får köra manuell så föredrar jag automat;P



/E

2009-11-06 @ 16:54:43
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0