I LOVE my hair

Något jag tycker är skitsnyggt är långt hår, det känns så "kvinnligt" på något sätt. Och jag är lycklig att jag har ett hår som växer som ogräs, jag hade lugg för nått år sedan och nu är det håret ner till brösten. I just love my hair. Jag är helt klart lyckligt lottad, inte för att det är fult med kort hår, men det är inget jag passar i. Jag gjorde ett misstag för flera år sedan när jag klippte av mitt långa hår till axellångt, och det gör jag ALDRIG mer om. Sen börjar jag få bra kvallitet på håret (även om topparna är slitna). Det är nog för att jag använder chokladschampoo och hårinpackning och efterbehandling (choklad) varje gång jag tvättar håret. Skit bra produkter..

Ibland känns det som att jag har hårförlängning för jag hinner inte med i farten mitt hår växer. Haha! Jajja, bara tacka och ta emot ;)

 

Jag ska försöka spara mitt hår ända ner till naveln. Det är ett mål. Just nu är det lite längre än till brösten.

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

ush jag ska aldrig klippa mig igen :/ Jag glömmer aldrig den dagen då jag hade håret ner till svanskotan och när jag kom till frisören sa jag att jag vill ha kort hår för det var så jobbigt att borsta, så sa hon är du säker? varför svarade jag ja varför??:(

2009-11-11 @ 14:11:08
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0