Halloween

Kändes inte som halloween i helgen men det var väl för att vi inte gjorde något speciellt, första högtiden jag inte gör något, eller jo jag mös med älsklingen. Vi hade en underbar kväll på alla sätt och vis.

 

Hade ni en bra Halloween ?

 

Nästa högtid är den bästa. JULEN, gud vad jag längtar, detta år ska jag fira julen till MAX! Blir inge julklappshandling här i Sverige detta år utan det tar jag i Thailand.. Tänk om man inte hade några högtider, fan vad tråkigt livet skulle bli.

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag firade halloween genom att åka 5 timmar tåg, sortera reklam 1,5 timma och slappa med chips haha (a)

2009-11-01 @ 17:15:22
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0