En liten sötnos fyller 4 år IDAG

Idag fyller min syster Felicia 4 ÅR , GRATTIS lilla sötnos. Sitter hemma hos mamsen och firar Flisan nu, stora tjejen. Hon har fått massor av Hello Kitty saker, hon är galen i henne. Hon fick ett litet gosedjur av Hello Kitty av mig och älskling och hon sitter och kramar henne hela tiden och släpper inte taget, hehe. Så söt. Det blir kalas hela helgen, imorgon fyller min bror år och då blir det tacosfest, vi ska även passa dom 3 sötnosarna imorgon. Och sedan blir det kalas på söndag.. En paaaartyhelg med andra ord.

Jag la den lilla Hello Kitty i en kartong med massor av papper runt om för att skoja till det lite, men sen hittade hon den och glädjen var TOTAL :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0