Håll tummen för mig är ni snälla

Nu har tjejerna dragit, vilken mysig dag vi har haft. Skrattat så att man börjar gråta, Tina fick mig att leva längre där haha. Vi såg The Proposal och en scen där Sandra Bullock springer med en hund i famnen var riktigt rolig, haha ;) Ni borde se den filmen, riktigt bra och rolig. Jag behövde det här, skratta lite, har känt mig nere ett tag nu, men men. En jätte bra dag blev det.


Ska snart slänga in en hög i tvättmaskinen, hur mycket jag än tvättar försvinner aldrig högen, hmm men jag ska väl inte klaga, gillar att tvätta så. Kanske ska öppna ett tvätteri ;) mitt drömjobb ju, haha!


Åh det hände en spännande sak nyss :D tyvärr vill jag inte berätta för mycket så jag väntar, men håll tummen för mig är ni snälla snälla snälla.





Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Håller tummarna:)



/E

2009-11-17 @ 21:16:10
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0