091116

God Morgon!


Ussh vad jag har sovit dåligt, men ändå tvingade jag mig upp klockan åtta för idag blir det att tvätta, få bort Mont Everest i garderoben och jag vill hinna tvätta det mesta. I går kväll togs ett viktigt men jobbigt beslut här hemma. Egentligen har beslutet tagits för länge sedan, har bara inte velat inse sanningen, men den kommer ikapp så det är bara att inse verkligheten och sluta leva i en fantasivärld, thats it!


Såg ni första avsnittet av Paradise Hotel igår? haha shit vilken mediakåt tjej det är med då, nästan pinsamt mycket. Men vad gör man inte för att få en stund i rampljuset, inget jag skulle göra iaf. Jag förstår inte människor som kan ligga med någon främmande, one night stand eller liknande. Ushh!


Nu har jag ringt alla samtal som jag skulle ringa idag, tvättmaskinen är igång med första högen tvätt, och det första blogginlägget är klart. Jag är på G :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0