091114

God Morgon!


Har sovit jätte bra i natt för en gångs skull och tog även en rejäl sovmorgon. Nu håller jag på att fixa lite här hemma för imorgon är det dags för besiktning av lägenheten. Tog precis bort en STOR hög med kläder som hängde på min träningscykel, jag måste lära mig att den ska användas till TRÄNING och inte som kläd och väskhängare, det är mina gaderober till för. Jag och mamma har pratat om att börja simma tillsammans och även börja på yoga, har alltid velat prova det och tror att det skulle vara bra för mig som ständigt lever i stress.


Men om några veckor åker jag bort från det här stressade samhället och bara njuter och lever livet. Man längtar extra mycket nu när man kollar ut genom fönstret på det är gråa trissta vädret vi har i Stockholm. Sol året om tack!


Vad ska ni hitta på för kul idag då ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0