Abstinens :(

Men gud, jag sitter är med abstinensbesvär. Jag suktar efter chooooooooklad. Varför gör jag såhär mot mig själv?  jo jag gör det för kroppens skull, även om det är krig med hjärnan. Men imorgon får jag njuta av chokad iaf, då ska jag prova nya marabou vinter :) Sen blir det väl ett par geishor. Jag får äta sallad till middag imorgon så att jag verkligen kan unna mig detta :) Men jag har allt blivit sliten dom här 2 dagarna jag har varit utan choklad, kolla bara på dom här bilderna ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Förstår dig, choklad är ju lixom mm;)



svar: jaha ja men sånthar jag sett någonstans:) men vart köpte du det?:)



/E

2009-11-03 @ 21:44:38
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0